Millor, en vida

Podem pensar en la nostra mort. No per això morirem de seguida.
(Marie de Hennezel, 1946. Autora de La mort íntima).
20151012_124804 (Copiar).jpg
        Donat que ningú sap el dia del viatge sense retorn, si em voleu dir alguna cosa, millor ho feu en vida meva, en persona, mirant-nos els ulls i compartint el nostre temps (amb una copa de cava, millor encara). Les amistats, les de sempre i les noves, l’aprenentatge i les experiències compartides, figuren entre les meves prioritats en l’escala de valors. Tinc pas por a morir, però em sabrà greu deixar els vostres missatges sense resposta. Hahaha…
    Si la mort us fa por o respecte, us recomano aquest llibre, La mort íntima (Marie de Hannezel), amb les lliçons de vida de persones de totes edats, al final del seu camí.
978848300028
        Que ningú dubti a l’hora de demanar-me un cop de mà o una informació que jo tingui. Tinc un perfil públic perquè el meu mercat professional i el meu horitzó social és el món sencer. Les xarxes socials m’ajuden a expandir la meva filosofia de vida i les propostes professionals, i arriben a més persones. Però sóc conscient de les seves limitacions.
        Se’m fa estrany veure al facebook amics i amigues que han deixat aquest món, a qui les amistats segueixen felicitant per l’aniversari, somiant que arriben al seu destí. Estic convençuda la nostra energia segueix vivint, però segur que tenim millors propostes que mirar els nostres comptes de fb, twiter, etc. Segur que és reparador el fet d’excriure a les xarxes socials missatges per les persones absents, però en el meu cas, prefereixo rebre aquestes paraules encoratjadores mentre tingui alè de vida. Les necessito per seguir el camí triat, de llibertat i activisme.
Aquesta entrada s'ha publicat en Articles opinió, Mort, Vivències íntimes i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

