TALADRA, LA PORTA-DESPERTADORA

  • Em dic Taladra, i sóc una porta que fa de despertador. A qualsevol hora, però sobretot de bon matí, quan tothom dorm al carrer. Sóc una canya despertant el personal amb la música metàl·lica que composo quan em cargolen i em descargolen. Quin plaer! Aneu a dormir a l’hora que vulgueu, descanseu en pau i tranquil·litat, que ja us despertaré en el moment més inesperat. A les 7 del matí, o quan feu la migdiada, o quan dormiu de dia perquè treballeu de nit, o quan us recupereu a casa d’una operació, o quan intenteu que us passi un maldecap, o quan sommieu amb les angeletes després de mamar del pit de la mare, o quan feu la capcinada mentre espereu al consultori mèdic amb un dolor que us consumeix. Tant me fot. La gent del carrer Ponent de Sant Pau d’Ordal ja no té despertadors convencionals. Jo sóc la porta que desperta, la del magatzem de la brigada municipal, amb permís de l’ajuntament de Subirats, mentre la porta del darrere (la meva germana) es toca la pera tot el dia, i jo treballo a totes hores. Sóc feliç sabent que tothom em té present a totes hores, fins i tot el cap de setmana!Sóc molt enrotllada i estic a punt d’enregistrar el primer CD! Taládrame otra vez...
Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Articles opinió, Comunicació, Coses que em passen, Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

