EL PRIMER SANT JORDI, SIGNANT LLIBRES!

 

Gràcies a la Llibreria Cuscó de Vilafranca, aquesta diada he viscut l’experiència d’estar darrere una taula promocionant el llibre ALGÈRIA SENSE PORS. Vivències d’una viatgera nòmada (Ed. Sunya). Ha estat un magnífic aparador per donar a conèixer aquest llibre de viatges-aventures-diarí íntim, que dedico al país que m’ha robat el cor des del 2008, quan el vaig descobrir. Vaig vendre 7 exemplars, a persones de Sant Quintí, Sant Cugat Sesgarrigues, Lavern o Vilafranca! I això, tenint en compte la competència de les escriptores i escriptors mediàtics i de les novetats editorials, per a mi és un èxit total. La Marga, la mestressa de la llibreria, em va oferir una tauleta estratègicament  ben situada al costat dels llibres més publicitats. I jo hi vaig exposar els llibres, acompanyats d’alguns objectes algerians. Vull donar les gràcies al personal de Cal Cuscó per la seva amabilitat i interès per la meva experiència. Un dels seus treballadors més veterans, el Toni Regueiro, em donava ànims per cada exemplar venut! Un amic meu i veí de Cal Cuscó, em va oferir un bitter per passar la calor; el Josep Mata de Sant Pau em va obsequiar amb una rosa, i un desconegut em va oferir uns mitjons per ajudar-me a passar el fred als peus al vespre! Sí, uns mitjons que duia a la butxaca dels texans! Increïble, oi? Doncs és la veritat! Em pensava que coincidències com aquesta només passaven a Algèria… doncs m’equivocava…

A mitja tarda, i sense ser una escriptora mediàtica, ahir també vaig participar  a una taula rodona sobre el dia del llibre a Ràdio Martorell, juntament amb Andreu González Castro, Ricard García i Natàlia Demidoff. Vaig aprofitar l’avinentesa per recordar que el dimecres 27 d’abril a les 6 de la tarda, presento el llibre a la biblioteca de Martorell.

Aquesta entrada ha esta publicada en Activitats recomanades, Algèria, Comunicació, Coses que em passen, Vivències íntimes. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a EL PRIMER SANT JORDI, SIGNANT LLIBRES!

  1. Josep Pinyol Riog ha dit:

    Felicitats, Rosa.
    Endavant i fermesa amb lo que tu creus i estimes.

  2. Sònia ha dit:

    Rosa! Quina sorpresa! T’he trobat per casualitat saltant de blog en blog… L’enhorabona pel llibre!!! El buscaré! Una abraçada de la teva “profa” de català”!🙂

Deixa un comentari

