BON ANY 2011!!!

L’Aurora de Mataró m’ha enviat aquest poema i el reprodueixo en aquest bloc per compartir-lo amb totes les persones que entreu en aquesta finestra a la llibertat…

BON ANY!

Sigues oberta i, si no n’ets, camina.

Cerca la veritat i, si no la trobes, mantén els ulls oberts.

Estima i, si no pots, tingues bondat.

Accepta i, si no n’ets capaç, confia.

Abraça i, si mai es trenca l’abraçada, recull-ne els trossos.

Alegra’t i, si tot és trist, acaricia.

Tingues sempre il•lusió i, si mai la perds, mira els estels.

Crea i, si no pots, ajuda.

Construeix el futur i, si no arriba, continua.

Contempla i, si tot és gris, somnia. Somriu i, si no és possible, plora.

Sigues lliure i, si no n’ets, obre’t.

 Jordi Llimona

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Articles opinió, Comunicació, Coses que em passen, Viatges, Vivències íntimes. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a BON ANY 2011!!!

  1. Joan Inglada ha dit:

    M’agrada molt. És el que jo hagués volgut escriure ara, aquests dies. Quina casualitat que hagi rellegit l’últim missatge que em vas escriure cercant detalls sobre el tema del museu i m’he fixat en l’adreça del teu bloc -cosa que no vaig fer el seu dia- i em trobo amb aquesta meravella. Se m’afigura que el quart vers hi té relació amb aquest fet: ‘Accepta i, si no n’ets capaç, confia’. Jo, ACCEPTO que em passen coses per casualitat molt interessants com aquesta i això em fa feliç. Copiaré aquest poema al meu mur del Facebook.
    Que tinguem un seré 2011!

  2. Aquest és el testament del pare Llimona, aquell franciscà que ho va ser de debò fins a l’últim dia de la seva vida. Les seves cartes encara em són consol i companyia. Feliç any, Rosa, per a tu i els visitants del teu blog!

  3. Sophia Blasco ha dit:

    Un poema preciós!
    Gràcies per compartir-lo!
    Bones Festes i els millors desitjos per a l’Any Nou!

Deixa un comentari

