ALBUM FOTOGRÀFIC PRESENTACIÓ LLIBRE A SANT PAU

Darrerament, rebo moltes invitacions pel facebook. Moltes gràcies, però necessito el meu temps de maduració. No em vull estressar. Ja tinc aquest bloc, escric quinzenalment al setmanari El 3 de Vuit, i estic escribint el segon llibre sobre Algèria.

Per cert, que el divendres 17 de desembre, vaig presentar el llibre ALGÈRIA SENSE PORS. Vivències d’una viatgera nòmada, a Sant Pau, el meu poble. Estic molt contenta de la gent que va venir de Mataró, Vallirana, Vilafranca, Lavern, Ordal, Ca l’Avi, Can Cartró i Sant Pau. M’han dit que els dàtils que vaig portar d’Algèria estaven molt bons, oi? I el tè de la Nadia de Sant Pau també… Aquí us deixo unes imatges de la vetllada… Ah! I si necessiteu fer un regal amb garanties d’èxit, aquest llibre és una bona opció!!!

La LIBIA HERNÁNDEZ (Junta del Centre Agrícola de Sant Pau), la MARIA ROSA TRES (Agrupació Activa de Subirats, Ordal) i la  MONTSE CASALS (Agrupació Activa de Subirats  i protagonista del llibre, Can Rossell) van fer la presentació del llibre. Gràcies, dones! Ho vàreu fer molt bé!!!

Al final de la xerrada, l’Àngels i el David van aprendre aposar-se el xeix o turbant tuareg.

Us recordo que el llibre es pot trobar a les llibreries següents:

BARCELONA: Documenta: Cardenal Casañas 4; La Central del Raval: Elisabets 6; Alibri: Balmes 26; Laie: Pau Claris 85; Claret: Roger de Llúria 5; Catalònia: Ronda de Sant Pere 3; Pròleg: Sant Pere Més Alt 46 i Altair, Gran Via, 616(entre Balmes i Rambla Cat.)

 A VILAFRANCA: Cal Cuscó. C/Sant Joan, 4: Cal Pujol.C/Cort, 25 i L’Odissea. C/Font, 26

A SANT SADURNÍ: Jepi. Plaça Pau Casals, 16

 UN REGAL AMB GARANTIA D’ÈXIT!!!           

 Ah! I també el pots encarregar a la teva llibreria habitual….

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Activitats recomanades, Algèria, Comunicació, Coses que em passen, Ulleres liles, Viatges, Xerrades i exposicions. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a ALBUM FOTOGRÀFIC PRESENTACIÓ LLIBRE A SANT PAU

  1. Esteu molt elegants, amb el xeix!

    • rovenmi ha dit:

      Sí, Teresa. I el dia 18 de febrer a la Biblioteca Armand Cardona de Vilanova, us explicaré algunes de les utilitats d’aquest mocador tant especial. Almenys serveix per a set funcions!!! Compto amb tu per a fer la presentació del llibre, madrina literària…

Deixa un comentari

