ARRIBO D’ALGÈRIA I PRESENTO LLIBRE A VILAFRANCA

Sí. Ho he fet encaixar gràcies a l’Univers. Dijous passat, presentava el llibre ALGÈRIA SENSE PORS a la biblioteca de Sant Sadurní. Va ser un dels dies més emocionants de la meva vida. Jo, la Rosa de Sant Pau, presentant el seu primer llibre! I amb el caliu i el carinyo de moltes persones de la comarca que volien comprar els primers llibres a la venda. Com la Libia i la Maria del Mar de Sant Pau (a la foto). La Glòria Bricullé i tot l’equip de la biblio em van donar totes les facilitats per preparar el sarau. La Mercè Rosell, viatgera com jo, ja està pensant a viatjar a Algèria ben aviat.

Al final, em van fer cridar el yuyu, em van demanar que ensenyés com es posava el turbant tuareg, en fi… que estava tan engrescada que vaig dir que sí a tot! Al matí, al passar per la Llibreria Gepi de Sant Sadurní, em vaig esborronar quan vaig veure ALGÈRIA SENSE PORS, al costat de l’autora d’EL SECRET…

Doncs, si dijous estava a Sant Sadurní, aquests dies he ensenyat Alger i Tipasa al meu company. Els controladors ens van “robar” un dia de vacances a Algèria, però hem recuperat el temps… Aquest matí, a Alger, la capital, era estiu… 

Havia promès que a cada viatge a Algèria, visitaria Tipasa. Aquesta vegada, amb el llibre sota el braç, per oferir-lo a les deesses… Si sabéssiu la quantitat de persones algerianes que han fullejat, tocat, admirat, s’han emocionat amb aquest llibre, quedarieu meravellades! Quina il·lusió saber que a Catalunya la gent sabrà que Algèria és també un país mediterrani, on la gent vol estimar-se i viure en pau… Mireu les fotos de Tipasa…

Us espero AQUEST DIJOUS 9 de DESEMBRE a la biblioteca TORRAS I BAGES de VILAFRANCA… A les 19’30. Podreu comprar el llibre, amb dedicatòria inclosa i un souvenir d’Algèria… El 5 a 0 de l’altre dia encara cueja per Alger… I t’obre moltes portes!!!

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Activitats recomanades, Algèria, Articles opinió, Comunicació, Coses que em passen, Excursions, Viatges, Vivències íntimes. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a ARRIBO D’ALGÈRIA I PRESENTO LLIBRE A VILAFRANCA

  1. Oh, vestida amb mitja màniga, que bé, i aquí passant fred…

  2. montse valldosera ha dit:

    ENHORABONA !!! Per fí ha nascut. Et felicito, per si no puc fer-ho en directe. Per cert, és cert, quan et tires al buit, s’et obren les ales. Una abraçada. M.

Deixa un comentari

