EL LLIBRE ALGÈRIA SENSE PORS, JA HA NASCUT!!!

Aquest matí només feia que donar voltes per casa… Esperava que d’un moment a l’altre, aparqués una furgoneta davant del carrer Ponent, 22 de Sant Pau i descarregués les caixes amb el llibre a l’interior. A les 11 del matí. No s’ha fet esperar massa. L’Univers ha fet una bona feina. Necessitava el llibre perquè he programat la primera presentació per la setmana vinent. Sabia que tot surtiria bé: Algèria sense pors. Vivències d’una viatgera nòmada. Editorial Sunya  www.editorialsunya.com. Aquest mateix cap de setmana ja el trobareu a les llibreries de Vilafranca i Sant Sadurní.

Aquest vespre he creat un petit altar amb alguns exemplars de llibre. Amb dues espelmes que deixaré enceses tota la nit. Per donar les gràcies per aquest regal. També he posat un cartell a la porta de casa que anuncia la bona nova.

Les persones que heu publicat algun llibre abans enteneu perfectament l’emoció que se sent quant el tens a les mans per primera vegada. Un somni que es fa realitat. Una evidència més de l’eficàcia de l’aforisme popular que diu: LLENÇA’T AL BUIT I SE  T’OBRIRAN LES ALES. Ho he fet. M’ha costat, però els anys de dedicació a l’excursionisme em van ensenyar que la muntanya més alta, només es puja fent un pas darrera l’altre. I amb un somni passa el mateix. L’escriptora Teresa Costa-Gramunt em va aconsellar molt bé quan li vaig deixar llegir un dels primers esborranys del manuscrit, llavors titulat Petons de papallona per Algèria. Primer, els comentaris més engrescadors: redacció amb un estil directe que fa que et ‘senti’ la veu. Jo això ho trobo positiu perquè dóna personalitat al text. Després, també em va dir que em despullés, que ho expliqués tot. Que altrament no valia la pena escriure. I que no em precipités a publicar-lo, que el vestís, que li donés cos. Gràcies, Teresa, pels teus bons consell d’escriptora experimentada i persona sensible. Em va agradar molt poder assistir aquesta setmana a Vilanova, a la presentació del teu nou llibre Dona i Art, o la dansa de Lilâ, que aviat em llegiré.

Us espero a les primeres presentacions del llibre al Penedès:

 Dijous 2 desembre 2010. Sant Sadurní d’Anoia. 20 h. Biblioteca Ramon Bosch de Noya. C/Sant Pere, 36

Presenten: Mercè Rosell, viatgera i l’autora, Rosa Vendrell

També s’inaugurarà l’exposició de fotografies ALGÈRIA, tan a prop i tan lluny

 Dijous 9 desembre 2010. Vilafranca del Penedès. 19’30. Biblioteca Torres i Bages. Plaça de l’Oli, 20.

Presenten: Rita Marzoa, periodista i l’autora, Rosa Vendrell

 A partir d’aquestes experiències de viatge a Algèria,

també he creat la xerrada-audiovisual, Jo també sóc algeriana, que presentaré novament el 17 de gener de 2011 a Vilafranca, en el marc de les Festes de Sant Raimon. O al vostre poble si m’ho demaneu…

Liberté toujours! Slògan d’una ombrel·la a la platja de Tipasa. Com diu molta gent que he conegut a Algèria: qui vulgui resar que resi, i qui vulgui ballar que balli! Jo ballo amb la VIDA, en majúscules, i us convido a fer-ho amb mi. Gràcies per  compartir aquesta AVENTURA!!!

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Algèria, Comunicació, Coses que em passen, Ulleres liles, Viatges, Vivències íntimes, Xerrades i exposicions. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a EL LLIBRE ALGÈRIA SENSE PORS, JA HA NASCUT!!!

  1. Noia: m’has fet emocionar, amb el ‘naixement’, ara sí, del teu llibre primer.
    Has muntat un altar preciós. Cal celebrar els moments importants a la nostra vida, i aquest ho és.
    No cal dir que desitjo que desitjo molt bona singladura al teu treball que he viscut una mica d’a prop. Gràcies per la confiança.

  2. Josep Pinyol Riog ha dit:

    Noia, aquesta alegria teva es contagiosa. Et dono la més sincera enhorabona. Tenia plena confiança que Sant Pau d´Ordal (Subirats) tindria una bona escriptora.
    Espero saludarte en la presentació a Sant Sadurní el dia 2 proper.

  3. Lídia Martínez Sorinas ha dit:

    Moltes Felicitats pel primer “naixement”. Estic segura que amb la teva valentia tindràs molts més; serà “nombrosa”.
    La portada és xulissima. Ja tinc ganes de llegir-lo. Et desitjo molta sort i ens veiem a la presentació de Barcelona. Petons.

Deixa un comentari

