NO M’AGRADEN LES ENQUESTES

No m’agraden ni en faig cap cas. Primera, perquè a mi mai em pregunten i segona, perquè aquesta mania, per no dir fixació, que tenim d’avançar-nos als esdeveniments, em treu de pollaguera. Ja saben quan ens gastarem per aquestes festes, i amb què. Uns 600 euros? Una bogeria! Jo no sé encara que faré demà ni què li compraré a la meva mare pel seu 70è aniversari el 20 de novembre, i ja em diuen quants diners em gastaré per Nadal. Avui em diuen qui guanyarà les eleccions. Però si tothom sap que les enquestes són fàcilment manipulables, i que depenent de la pregunta que facis tens una resposta o una altra. Per què no parlen del que fem i no del que ens diuen que hem de fer? No vull que em manipulin! I cada vegada que escolto el resultat d’una enquesta, sigui de qui sigui, malfio i deixo d’escoltar els resultats. Crec que pel sol fet d’escoltar-les ja t’influeixen, encara que no en siguis conscient. Digueu-me rara, però tampoc entenc l’adoració pels homes del temps, i algunes dones del temps, i les seves prediccions. Cada vegada parlen més i sembla que treballin al teatre. Personalment, no necessito saber si demà farà sol o plourà, o si dilluns baixaran les temperatures. Sóc prou flexible per canviar de plans si cal, o per posar-me o treure’roba segons faci més calor o més fred. En general, no m’agrada avançar-me al futur. M’encanta el misteri, la incertesa, les sorpreses i la improvització. És clar, que aquests no són valors a l’alça. Però a mi em serveixen… I segur que a moltes persones que llegiu aquestes ratlles, també…

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Articles opinió, Comunicació, Coses que em passen, Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

