MERCATS D’INTERCANVI, UNA IDEA GENIAL!

Aquest cap de setmana he fet neteja general. Sí, ja tocava. Massa trastos i roba que ja no faig servir. Ho he portat al Mercadillo de Les Clotes, a la plaça de la Sardana de Vilafranca, i a canvi m’he endut uns jerseis la mar de xulos per aquest hivern. Ah! I un bolso de l’Adolfo Domínguez, que vaig estrenar el mateix dia. Una bona idea: deixar allò que ja no et fa falta i endur-te alguna cosa que necessites.

Quina acció més subversiva pel sistema capitalista! Un intercanvi sense diners!!! I si ho féssim més sovint? Clar que no crearíem més llocs de treball, però tampoc ens caldria guanyar tants diners, i passaríem amb menys hores de feina, i podria treballar més gent sense fer hores extres, i tindríem més temps entre setmana per viure i gaudir del present, i per estar amb la parella, o pel que ens vingués més de gust. Uf! I després diuen que les persones, a nivell individual, no podem fer res per canviar el sistema o la societat on vivim. Ara ja sabem que això és mentida, i que com van dir els que van presentar el diari ARA, el món que vindrà, no vindrà per si sol, l’hem d’anar a buscar i l’hem de crear nosaltres!!! Au, vinga! Fem alguna cosa, avui, per trencar la inèrcia, i la rutina diària, i creem alguna cosa amb les nostres mans i regalem-la a algú que estimem: un plat de cigrons, un dibuix, un punt de llibre, o el que se’ns acudeixi.

Per cert, fent neteja del garatge m’he adonat que tinc moltes garrafes de vidre, amb les que abans es repartia el vi, i que serveixen per decorar, per posar-hi flors seques, o per convertir-les en lampareta de nit. Les podria bescanviar per alguna altra cosa… I de passada us comunico que el meu germà té un hobby molt curiós: el conreu de carabasses, que li porta molta feina però també moltes alegries quan les persones que passegen pel carrer s’aturen a contemplar les carabasseres quan estan creixent. Ara en tenim unes quantes de petites i mitjanes, ja seques, que venem a bon preu.

Podeu venir-les a veure a Sant Pau, tothom coneix el meu germà i la seva afició i us indicaran on és casa nostra.

PROPERS MERCATS D’INTERCANVI:

Dissabte 20 de novembre, a les 5 de la tarda a la plaça de la vila de Gràcia (Barcelona)

Diumenge 27 denovembre, d’11 a 14 h, al Parc del Gat Mullat, de Piera (Anoia)

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Coses que em passen, Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

5 respostes a MERCATS D’INTERCANVI, UNA IDEA GENIAL!

  1. d’acord amb tot el que dius. Jo tambè tinc el garatge ple. Em dol llencar coses, les voldria intercanviar o regalar a qui les necessiti. Qui em coneix em demana perque sap que tenim coses molt variades. Sempre he dit (i ho crec fermament) que jo viuria del que els demes llencen…Em tens a la teva disposició per el que necessitis!

  2. Rosa ha dit:

    Doncs potser que passem a l’acció un dia d’aquests. Què us semblaria si després de festes proposem una data per un mercat d’intercanvi, a Piera o a Sant Pau?

    • acabo de rebre un correu que potser que t’interessi. Si em dones el teu t’el reenvio. A Piera, fem una fira d’intercanvi l’ultim dissabte de cada mes, des de fa un any. Per exemple aquest mes serà el dia 27 d’11 a 14 hores del mati. No estem massa satisfets de l’afluencia “d’intercanviistes” perque a part de ser els organitzadors: 3 o 4 paradetes, que ja tenim costum d’intercanviar-nos, regalar-nos i demanar-nos el que necessitem, des de que ens coneixem!, la demes gent venen algunes altres paradetes exporadicament, i molta gent (aixo si) a xafardeixar, em cada d’asseptics a la segona mà, o a veure a que els volem enredar. En fi!, si hi vols venir al menys intercanviarem entre nosaltres i ens podem coneixer, també volem fer una pagina web. on hi poseriem el que podem donar i el que volem. El meu e.mail: jorivaes@yahoo.es

  3. gemma parramon i soler ha dit:

    Hola!

    Buscant garrafes de vidre hem arribat a tu!
    Tenim unes quantes oliveres i ara estem fent la collita per fer un dels olis més bons del món!
    Ens agradaria poder-lo guardar en garrafes de vidre i buscant-ne, t’hem llegit.
    Si encara t’interessa desprendre-te’n, ens en podries enviar una fotografia i dir-nos quantes en tens?

    Gràcies i fins aviat

    gemma

Deixa un comentari

