ALGÈRIA SENSE PORS, EL MEU PRIMER LLIBRE, AVIAT A LES LLIBRERIES!!!

Us convido de tot cor, i amb temps, a la presentació del meu primer llibre

 ALGÈRIA SENSE PORS. Vivències d’una viatgera nòmada  (Ed. Sunya)

que presento properament a Sant Sadurní, Vilafranca i Barcelona.

 És tracta d’un diari de viatges, escrit en 300 pàgines i acompanyat de 30 fotografies, a més de bibliografia i videografia recomanada.  El preu de venda al públic a les llibreries serà de 24 euros. (Si feu la compra directament a l’autora, tindreu un descompte). El tindré a finals de mes!

 PRESENTACIONS DEL LLIBRE 2010 

Dijous 2 desembre 2010. Sant Sadurní. 20 h. Biblioteca Ramon Bosch de Noya. C/Sant Pere, 36

Presenten: Mercè Rosell, viatgera, i l’autora, Rosa Vendrell

També s’inaugurarà l’exposició de fotografies ALGÈRIA, tan a prop i tan lluny,  que quedarà oberta fins el 23 de desembre.

………………………………………

 Dijous 9 desembre 2010. Vilafranca. 19’30. Biblio Torres i Bages. Plaça de l’Oli, 20.

Presenten: Rita Marzoa, periodista i l’autora, Rosa Vendrell

……………………………… 

Dimecres 15 desembre 2010. LLibreria Pròleg de BCN. C/Sant Pere Més Alt, 46.

A les 19’30.

Presenten: Malika Zedjaoui, secretària del Consell de les Dones de l’Ajuntament de Barcelona, i l’autora. A l’acabar, la cantant Neila Benbey ens oferirà algunes cançons algerianes. Per contractació de la cantant, www.vesc.cat

 QUÈ ÉS ALGÈRIA SENSE PORS. Vivències d’una viatgera nòmada?

És el meu primer llibre, que surt a la llum després d’ 11 viatges a Algèria des del 2007. Primer, com una turista, després, com una viatgera i finalment, convertida en Warda,  a la família algeriana que m’ha adoptat simbòlicament. En aquest diari, us explico vivències íntimes, us presento un ampli ventall de famílies, d’esdeveniments culturals i d’aventures pel país, que confio que us aportin una imatge polièdrica de la societat algeriana, que defugi dels tòpics.  I tot això, us ho explico amb un llenguatge fresc, vital i colorista, que us farà sentir el que jo he sentit i imaginar-vos paisatges i persones. Pèrò també parla de mi, clar. Del que penso sobre la vida, i l’amor, i la mort, i del meu camí cap a l’autodeterminació personal, i de les experiències de llibertat, dels desenganys i de les aventures. En resum, que on posa Algèria, poseu VIDA i el títol seria UNA VIDA SENSE PORS

Què us sembla la proposta? Us pot interessar? Pot ser un bon regal per aquestes festes, oi?

S’accepten encàrrecs!!!

Vindreu a alguna presentació?

M’agradaria molt…

El primer llibre fa molta il·lusió!!

Per cert, entre presentació i presentació, del 3 al 8 de desembre, viatgaré novament a Algèria (i ja seran 12 vegades) per fer de guia al meu company, que trepitjarà Àfrica per primer cop!!!

Ja us portaré dàtils…

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Activitats recomanades, Algèria, Comunicació, Coses que em passen, Viatges, Vivències íntimes. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a ALGÈRIA SENSE PORS, EL MEU PRIMER LLIBRE, AVIAT A LES LLIBRERIES!!!

  1. Que sigui l’enhorabona, Warda!

  2. rovenmi ha dit:

    Estic molt nerviosa, però en el sentit positiu, estic activa, només penso en el llibre i en com complaure la gent que vindrà a alguna de les presentacions…

  3. NEUS BENAVENT I VALLES - ASSOCIACIO DE DONES LA FRONTISSA-VILANOVA I LA GELTRÚ ha dit:

    que el presentaras a vilanova i la geltrú?
    jo vaig anar a Algèria, amb un novio algerià, fa molts, molts anys, i em va encantar!!!

Deixa un comentari

