RENOVACIÓ PASSAPORT: 20 euros amb 20 cèntims

Sí, 20’20. Ni un cèntim més, ni un cèntim menys. Perquè si no tens canvi, ells tampoc. El funcionari et diu que te’n vagis al súper de la cantonada a buscar canvi tu mateixa. I tu li dius. 

-Però com és que cobreu 20’20 en comptes de 20 euros rodons?

– Yo no pongo las cantidades, et respon. I es queda tan ample.

Sort que tenia els 20 cèntims al moneder… i ja tinc el meu nou passaport, vigent fins el 2020. Ara ja puc començar les gestions per tornar a Algèria el desembre!!!

………………………….

Per cert, fa uns dies estava a l’aeroport del Prat esperant la meva “mare algeriana”, i com que l’avió portava retard vaig donar un tomb per les botigues, els bars… i al costat de l’Oficina de Turisme em vaig trobar amb un servei que desconeixia que existís: una capella, Sí, una capella. Hi entro. No pas a resar, només per curiositat. Ningú a dintre. La voleu veure? Aquí teniu la foto…

I segueixo caminant mentre penso que fins i tot aquí, el disseny s’imposa. I empregunto per què es deu fer servir aquesta capella… I qui la deu fer servir…No m’imagino l’aeroport com un lloc on la gent vagi a resar… Clar, que potser si t’agafa un atac de cor justament abans d’embarcar…

Però és que una mica més avall, em trobo un oratori, amb els símbols de les diferents religions monoteïstes… i missògines, tot sigui dit de pas… Que no us hi heu fixat mai, oi? Doncs també vaig fer una foto…           

Sens dubte, han pensat en tots els detalls, fins i tot en informar de la temperatura i el grau d’humitat a l’interior… Hauran fet tot aquest dispendi per la visita del Papa de Roma? Ho ignoro, l’únic que sé és que amb la gent que he parlat, cap persona sabia de l’existència d’aquests “serveis” de l’aeroport del Prat…

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Coses que em passen. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a RENOVACIÓ PASSAPORT: 20 euros amb 20 cèntims

  1. neus ha dit:

    jo, la capella, ja fa molt de temps que l’ havia vist, els altres oratoris no.

Deixa un comentari

