L’OLLA DELS PENSAMENTS

Fa anys que tinc una OLLA DE PENSAMENTS. Una olla de ceràmica, de les d’abans. Una olla polivalent, amb la que un cop a la setmana cuino llegum i m’alimento, i que després passa de ser el receptacle dels pensaments que regalo a les visites, i que hem regalat els darrers mesos, a l’audiència de l’espai DESVERGONYIDES de Ràdio Vilafranca. A tothom li fa gràcia, i gairebé sempre em diuen que el pensament que els surt de l’olla, triat a l’atzar, és el que millor reflecteix el moment pel qual estan passant, i el que necessitaven per passar a l’acció sobre una situació concreta. Me n’alegro molt. La idea la vaig copiar fa molts anys, durant un cap de setmana a la natura, a una casa on partipava en un taller. Cada dia, abans d’esmorzar, em trobava una cistella amb paperets arrugadets amb pensaments. La peculiaritat d’aquestes frases era que sempre et donaven energia pel dia que encetaves, i que t’animaven en el teu camí de creixement personal. Vaig decidir copiar aquesta genial idea i us l’explico per si la voleu copiar també. De vegades, amb noms i cognoms, d’altres, anònims, com aquest que he tret ara mateix per aquesta entrada del bloc, que diu: EL DESTÍ ÉS EL QUE REMENA LES CARTES, PERÒ NOSALTRES SOM LES QUE JUGUEM. És per pensar-hi, oi? Aquí el deixo. En tinc més de 200, que he anat recollint de les meves lectures, de les conferències a que assisteixo, de pel·lícules, o de reculls fets per altres persones. Us en regalaré més en properes entrades… Ara, vaig a acabar de fer la maleta que marxo a Algèria aquest vespre. Viatjo a Algèria per onzena vegada i vaig a casa d’una familia musulmana que m’ha “adoptat”. Però això és una altra història…

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en Algèria, Articles opinió, Comunicació, Ulleres liles, Vivències íntimes i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

