QUE LES ENTITATS D’ESTALVI I ELS BANCS REBAIXIN LES COMISSIONS I DEIXIN DE FER-NOS REGALS

Benvolgut consumidor, compri Tampax amb descompte

Article publicat al Setmanari El 3 de Vuit, el divendres 21 de maig de 2010

Encara no m’he refet de la sorpresa. Reconec que, com tothom,tinc menys feina de la que voldria, però d’aquí a necessitar diners per comprar menjar o productes bàsics… M’explico. Ja fa anys, que els bancs i les entitats d’estalvi pretenen captar la clientela oferint paelles, cobrelllits, gots i forquilles, plats i ganivets, o altres productes per a la llar que a mi no em fan gens de gràcia. La mateixa poca gràcia que quan ens cobren per fer un ingrés a una altra entitat, pel manteniment de la Visa, per liquidar un préstec, per vendre entrades pel teatre, per endarrerir-te un dia en qualsevol pagament, per retornar un rebut que algú t’ha cobrat injustamente, etc. Ara he rebut una promoció de la meva entitat d’estalvi que em regala 30 euros mensuals amb vals de compra si tinc la nòmina o la pensió ingressada a l’entitat. Sembla un catàleg del súper! Que si 20 cèntims per la compra d’un formatge, que si 50 cèntims per la compra de paté de tonyina, que si 30 cèntims per un desmaquillador, etc, i axí fins a 46 productes. Potser em direu que hauria d’estar agraïda, però el que estic és dolguda. Quant deu costar aquesta campanya de màrqueting? I l’empresa de publicitat que ha parit la idea? Molt “original” per cert. Els cupons de compra. La meva àvia segur que se’n recorda. I la meva mare també, que quan jo era petita feia les cartilles de l’SPAR. A més a més, estic convençuda que no s’han adonat que amb l’ús del llenguatge sexista (ús del masculí com a genèric), en aquest catàleg es poden llegir frases curioses com aquesta: Benvolgut Consumidor: li descomptaran l’import d’aquest val d’1 euro comprant Tampax Compak Regular o Super. Sona estrany, oi? Sí, ja sé que estem en crisi, però que jo sàpiga, les entitats d’estalvi tenen altres maneres de facilitar-nos la vida que fent descomptes per comprar les Mandonguilles Mis Platos de Casa de Martin Berasategui, laca, vinagre, formatge, caldo vegetal, ketchup o croquetes! I també trobo injust que facin competència deslleal a la seva clientela, oferint ordinadors, televisors o maletes de viatge. Com sempre, el sentit comú és el menys comú dels sentits. Senyors (i senyores, si n’hi a les cùpules directives), abaixin les comissions o deixin de cobrar-les!!! Segur que així tindran la clientela contentíssima! I les mandonguilles, ja ens les comparem nosaltres, o no.

 

 

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Articles opinió. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

